Фазови преходи на квантовия контрол |
|
|
01.09.2021 |
Текущ |
Повече за проектаа>  |
|
Формиране на корейската женска литература през XX век. |
|
|
01.02.2021 |
Текущ |
Повече за проектаа>  |
|
Забавна среда за дизайн на включващо обучение в Европа |
PLEIADE следва своята мисия за включване чрез повишаване капацитета на учителите и полагането на усилия за засилване на професионалните умения на учителите. |
обучение на учители; дизайн на обучение |
04.01.2021 |
Текущ |
Повече за проектаа>  |
|
ВЪРХОВИ ПОСТИЖЕНИЯ В НАУЧНИТЕ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ИНОВАЦИИ В ОБЛАСТТА НА КОЛОИДИ И ИНТЕРФЕЙСИ ЗА ПО-ДОБРО КАЧЕСТВО НА ЖИВОТ |
Общата цел на проекта е да засили значително научните изследвания в областта на колоидната и интерфейсната наука в Софийския университет (UniSofia) с фокус върху трансформирането на резултатите от изследванията и компетенциите в иновационен капацитет във фармацията, козметиката и храните. Тази цел ще бъде постигната чрез свързването му с две водещи в света изследователски институции - ETH Цюрих (ETH) и Университета на Барселона (UB). По този начин проектът ще засили научния и иновационен капацитет на всички институции, участващи в проекта, с главен фокус върху ползите за изследователския екип ... |
научно сътрудничество, колоиди, повърхности |
01.01.2021 |
Текущ |
Повече за проектаа>  |
|
Социално обясним изкуствен интелект |
Неотдавнашната вълна от технологии за Изкуствен Интелект (ИИ, базирана на машинно обучение (МО), има огромно обществено и икономическо въздействие, като ИИ е (често невидимо) вграден в повечето от ежедневните ни приложения (като виртуални асистенти, проследяващи устройства, социални медии, препоръчващи системи). Изследователската общност (и обществото като цяло) вече разбра, че настоящият централизиран подход към ИИ, при който личните ни данни се събират и обработват централно чрез непрозрачни МО („черни кутии“), не е приемлив и устойчив модел, който да се следва в дългосрочен план. Считаме, ч ... |
Изкуствен Интелект, Машинно самообучение, Големи данни, Обясним ИИ |
21.12.2020 |
Текущ |
Повече за проектаа>  |
|
|